این گزارش ترافیک شمارا از نگاه منبع تقسیمبندی مینماید: ارگانیک، بی واسطه، ارجاعی، آدرس اینترنتی، اجتماعی، سرچ مبلغی، اکران، تعلق و (دیگر مفاد) (GA از گروهبندی دیگر موردها به کارگیری مینماید، آنهم زمانیکه نمیداند می بایست یک تحت تیم از ترافیک را گروهبندی کرد. آموزش سئو در مشهد شما میتوانید از مجموع ترافیکها روی شبکهها کلیک فرمایید. رایاپارس روی هر تیمبندیای که می خواهید کلیک فرمائید تا هر منبع را با جزئییات کشف فرمائید. ahrefs بسته به تیمبندیای که تعیین میکنید، صفحه ها فرود (که یوزرها URLهای آن را وارد کردهاند)، منبع (که اینترنتوب سایت برای شما به ارمغان آورده میباشد) و یا این که واژه و کلمه کلیدی (که کوئریاش آنانرا به وب سایت شما هدایت کرده) را مشاهده خواهید کرد.
برای اینکه این داده ها را به طور تصویری ببینید روی All Traffic > Treemaps کلیک فرمایید. این پست به شما آرم میدهد که چهگونه گزارش Treemaps را بخوانید و تهیه و تنظیم فرمائید.
گوگل آنالیتیکس - گزارش دهی گوگل آنالیتیکس
در گزارش آجل منبع/رسانه، تیم کلی ترافیک (که آن را در “Channels”) ، به موتور کاوش یا این که دامنه تقسیمبندی می شود.
چنانچه بخواهید داده ها جزیی بیشتری را در امر روش ورود اشخاص به ساییتان دربیاورید به دردتان خواهد خورد. از جمله، ممکن میباشد متوجه گردید که 70 درصد از ترافیک ارجاعی شما از لینکدین می آید، درحالیکه فقط 5 درصد از پینترست میاید بسته به حق تقدمهای مجموعه بازاریابی شاید مجال آن باشد که راءس توجهتان را عوض فرمائید.
گوگل آنالیتیکس - گزارش از گوگل آنالیتیکس
گزارش نهایی، ارجاعات، URLهای خاصی که اشخاصی را به تارنما شما رسولاند آشکار میسازد، از جمله، ترافیک ارجاعیتان.
گزارشهای اخلاق گوگل آنالیتیکس
از تک تک گزارشها در GA اینجانب بیشتر از گزارشهای اخلاق و رفتار استعمال میکنم.
محتوای وبسایت
این گزارش به شما دیدهاندازی از آحاد پستهای وبلاگ، صفحه ها فرود، صفحه های اینترنت در سایتتان میدهد.
آحاد صفحه ها
عالی میباشد با Site Content > All Pages استارت کنیم. این آرم دهنده صفحاتی با بیشترین ترافیک برای واپسین ویو و یا این که قسمت میباشد. این به درد شما میخورد، شما می بایست مدام حواستان به URLهایی که خیلی بازدید خوردهاند باشد البته اینجانب بیشتر به هنگام نظارت رویش یا این که افت ترافیک از آن به کارگیری میکنم.
برای اینکه ایدهای به شما داده خواهد شد شاید ترافیک کلی به اینترنتوبسایت اینجانب به اندازه 10 درصد، ماه به ماه افت پیدا نماید. اینجانب به قسمت Site Content > All Pages میروم و محدوده تاریخ را بهاین ماه نسبت به ماه گذشته تغییرو تحول می دهم (اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که روزهای هفته با هم یک کدام از باشند).
گوگل آنالیتیکس - تک تک صفحه ها وب سایت
بعد از آن می توانم تفاوتهای جان دار در بازدیدهای شیت را از نگاه URL مشاهده کنم:
گوگل آنالیتیکس -مجموع صفحه های
این به اینجانب امداد مینماید که تشخیص دهم کدام صفحه ها ترافیک کمتری اخذ کردهاند و به ارتقا این افت امداد کردهاند.
نکته به دردبخور: اینجانب دوست دارم “Sort Type” را از “Default” به “Absolute Change” تغییر و تحول دهم تا ببینم که حاصل با اختلاف متعددی در درصد ظواهر گردیدهاند جای اینکه براساس تمام بازدیدها آراسته گردیده باشند.
همینطور Page Title را تحت عنوان آنگاه ثانویه اضافه می کنم تا اسم هر کاغذ را به همدم URL اش مشاهده کنم.
:: برچسبها:
آموزش سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0